Всеукраїнські змагання
з моделювання "розумних" пристроїв
"STEAM House"
19 грудня 2019 року - фінал
19.12.2019
09:00 - 16:00
UNIT.City

Переможці "STEAM House" - 2019

У номінації «IoT» — Інтернет речей:
  • ІІІ місце «Використання новітніх технологій для побудови інтелектуальних систем».
    Розробники: Юрченко Анна, Павленко Анастасія (м.Одеса);
    керівники/куратори ПроектуКіт Ігор, Ольга Кіт,
    Одеська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «ОРТ» № 94 з поглибленим вивченням івриту та інформатики імені В.Жаботинського Одеської міської ради Одеської області
  • ІІ місце «Smart Safety System».
    Розробники: Сергієнко Олександр, Чернов Данило, Цуканов Олександр (смт. Царичанка, Дніпропетровська область);
    керівник/куратор Проекту — Єлісєєв Антон,
    КЗ «Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
  • І місце «Автономний мобільний міні агрокомплекс».
    Розробники: Зінов'єва Таїсія, Кузнєцова Марія,
    Козиряцька Єлизавета (м. Запоріжжя);
    керівник/куратор Проекту Аджимян Ольга,
    Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат «Січовий колегіум» Запорізької обласної ради

У номінації «Smart gadgets» — розумні пристрої:
  • ІІІ місце «Електроролики».
    Розробник Савчук Костянтин (м. Чернівці);
    керівник/куратор Проекту Сушма Анастасія,
    ДВНЗ "Чернівецький політехнічний коледж"
  • ІІ місце «Шини по сезону».
    Розробник Корбут Михайло (м. Чернівці);
    керівник/куратор Проекту Кондрюк Денис,
    Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді
  • І місце «Odor generator».
    Розробники Роман Віталій, Іван Сльоза (м. Горішні Плавні, Полтавська область);
    керівник/куратор Проекту Роман Олександр,
    ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області

У номінації «Smart City» — розумне місто:
  • ІІІ місце «Розумний снігоприбирач».
    Розробники: Олійник Артем, Мехеда Денис, Лепський Олексій, Віталій Тумачов (м. Київ);
    керівник/куратор Проекту Компанець Антон,
    ДЗНЗ «Дитяча інженерна академія»
  • ІІ місце «Створення штучної екосистеми».
    Розробник Хараджян Михайло (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область);
    керівник/куратор Проекту Шапоріна Ольга,
    Криворізький Центрально-Міський ліцей
  • І місце «Water Well Hydro Control».
    Розробник Левко Тамара (с. Довге, Закарпатська область);
    керівник/куратор Проекту Левко Галина,
    Довжанська ЗОШ
Журі фіналу
Журі оцінює Проекти-фіналісти та за сумою балів визначає Проекти-переможці
Надія Омельченко
віце-президент
компанії ІТ-Інтегратор
Валерій Береговий
CEO
компанії Accord Group
Ганна Євдокімова
директор
Видавничого дому «Освіта»
Олена Патрикеєва
начальник відділу STEM-освіти
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
Станіслав Юрасов
редактор
Liga.net
Сергій Пархоменко
Сергій Пархоменко
проектний менеджер
"Всеосвіта"
Олена Домотенко
менеджер програми
корпоративної соціальної відповідальності
компанії Cisco в Україні
Олег Сєрьогін
керівник Центру інновацій та компетенцій
МТІ hi-tech дистрибуція
Анна Сидорук
Керівниця проектів
ГС «Освіторія»

Про змагання

"STEAM-House" — це захід, покликаний сприяти розвитку технологічної компетентності, дослідницьких та творчих навичок учнів, навичок проектної діяльності, розвитку інтелектуального потенціалу України

Наказ про проведення змагань з моделювання «розумних» пристроїв «STEAM-House»...
Умови змагань
Участь у змаганнях є безкоштовною
Виготовлення моделей розумних пристроїв
Для практичної реалізації Проектів фіналістам надаються усі необхідні матеріали за кошти співорганізаторів та партнерів змагань
Проїзд та харчування
Організаційний комітет покриває витрати команд учасників (1-3 особи) та керівників (1 особа) на проїзд та харчування для участі у заходах змагань у Києві
Тренінги, консультації, екскурсії та воркшоп у Києві
Керівники та учасники команд навчаються на вебінарах, тренінгах, майстер-класах та консультуються у провідних спеціалістів

Призи

Фіналісти та переможці нагороджуються цінними подарунками: передплата на курс з математики та критичного мислення Gios на рік (gioschool.com), 3D-принтери, різноманітні STEM-набори та конструктори для навчальної діяльності, планшети, інтерактивна дошка, ігрові аксесуари, знижка на придбання сучасних меблів тощо

Учасників, які не потраплять до фіналу, але матимуть найцікавішу ідею щодо 3Д-друку буде відзначено 3Д-принтером
Makeblock
mBot Ranger BT
Конструктор, за допомогою деталей якого можна сконструювати три модифікації роботів. Зібраними моделями можна керувати через додаток на смартфоні чи планшеті. У наборі — механічні деталі, датчики і сенсори, двигун із енкондером, світлодіодна стрічка, Arduino-сумісний контролер, інша електроніка.
Fischertechnik
Пневматика 3
Завдяки конструктору Fischertechnik «Пневматика 3» серії Profi можна ознайомитися з принципами роботи пневматичних пристроїв. Із 440 елементів можна зібрати реалістичні моделі транспортних засобів та інших пристроїв із пневматичними функціями.
Makeblock
Codey Rocky
Codey — це з'ємний контролер, що містить 10 електронних модулів та може програмуватися різними мовами.
Rocky — це транспортний засіб для Codey, завдяки якому можна подорожувати будь-куди. Отже, програми зможуть працювати будь-де. Датчики Rocky: датчик кольору, інфрачервоний датчик присутності, датчик відтінків сірого. Codey Rocky сумісний з датчиками Neuron.
Makeblock
Neuron Inventor Kit
Це базовий набір програмованих електронних блоків, який дає можливість реалізувати дитині свої ідеї та втілити їх в життя у вигляді справжніх гаджетів. До комплекту входять 8 різних модулів (живлення, дотику, Вluetooth, динамік, сервомотор, LED-панель, гіроскоп) та додаткові аксесуари (картонові картки, з'єднувальні елементи, сумісні з Lego, кабелі та затискачі). Будівельні блоки з'єднуються між собою за допомогою магнітних контактів.
Fischertechnik
Конструктор ЕKO енергія
Юні науковці зможуть детальніше дослідити питання виробництва, зберігання і споживання енергії, що отримується з поновлюваних джерел, таких як сонце, вітер і вода. Конструктор складається з 370 деталей, з яких за допомогою докладної інструкції можна зібрати 14 різних моделей.
Fischertechnik
Конструктор Електроніка
За допомогою цього конструктора юні інженери зможуть познайомитися з основами електроніки і вивчити: прості електричні ланцюги, паралельне і послідовне з'єднання елементів, схеми з транзисторами, конденсаторами, резисторами і світлодіодами. Електронний модуль управління E-Tec містить 24 готові програми; з його допомогою можна управляти різними діючими пристроями, серед яких автоматичний вентилятор, маяк, семафор, автоматичний шлагбаум, різноманітні датчики тощо. Набір включає міні-підручник і складається з 260 деталей, з яких можна зібрати 16 захоплюючих електронних пристроїв.
Gios
Інтерактивні онлайн уроки з математики
Передплата на курс з математики та критичного мислення Gios на рік для кожного фіналіста змагань.
GIOS - це навчання в ігровій формі та єдина платформа з уроками, завданнями, тестами; актуальна шкільна програма, поглиблені знання, система-тренажер підготовки до іспитів (ЗНО, ДПА)
Snite
Комплект меблів для STEAM
SNITE - це світ розвитку, творчості та простоти. SNITE пробуджує уяву і допомагає проявлятися талантам дитини. Кожному фіналісту - у подарунок стильна полиця. А переможці отримають спеціальну знижку 30% на комплект дитячих або молодіжних меблів Snite

МТІ hi-tech дистрибуція
Інтерактивна дошка MolyBoard
Програмне забезпечення дошки MolyStudio включає в себе колекцію зображень для створення інтерактивних уроків, а маркери інтерактивної дошки дозволяють робити позначки в будь-яких офісних додатках (Word, Excel і т. д.), спеціалізованих програмах AutoCad, а також надсилати їх на ел-пошту учням, колегам. Цей інтерактивний комплекс може допомогти в розробці і впровадженні нових методик навчання та організації роботи
МТІ hi-tech дистрибуція
Ігрові аксесуари Esperanza
Юні розробники отримають в подарунок стильні та ергономічні ігрові аксесуари Esperanza. Гаджети призначені для організації роботи та розваг за комп'ютером. Серед подарунків від Esperanza – геймпад, навушники, мишка, клавіатура та ігрове кермо, які поєднують передові технології і креативний дизайн
PRESTIGIO
Ноутбук Prestigio 141S01ZFH
Висока продуктивність і енергоефективність: на базі двоядерного процесора Intel® Mobile Celeron® N3350 і підтримка SSD-накопичувача до 512Гб, використовуючи швидкий інтерфейс M.2SATA.
Автономність на висоті: енергозберігаючий процесор і батарея забезпечують до 7 годин безперервної роботи без підзарядки.
Насолоджуйтесь картинкою: 14.1-дюймовий екран з Full HD та IPS-матрицею забезпечують чітке зображення і насичені кольори.
Надійність і функціональність: сучасний і легкий ноутбук, виконаний в металевому корпусі, з повною версією ОС Windows, що дозволяє ефективніше справлятися із завданнями.
PRESTIGIO
Ноутбук Prestigio Visconte Ecliptica
Швидкий і продуктивний: на базі чотирьох'ядерного процесора Intel® Atom ™ Z8350 зі стандартним портом USB 3.0, який підтримує передачу даних на високій швидкості.
Автономність на висоті: енергозберігаючий процесор і ємна батарея забезпечують до 7 годин перегляду відео або до 6 годин у режимі Інтернет-серфінгу без підзарядки.
Насолоджуйтесь картинкою: 13.3-дюймовий екран з роздільною здаьністю Full HD та IPS-матрицею забезпечують чітке зображення і насичені кольори, а широкий кут огляду дарує додатковий комфорт.
Універсальна конструкція підлаштується під будь-які ваші завдання: звичний ноутбук трансформується в планшет. Надійний поворотний механізм підтримує стійке положення екрану в діапазоні 360 градусів.
WANHAO UKRAINE
3D-принтер Duplicator 10
3D-принтер працює з безпечним PLA-пластиком, простий в налаштуванні і експлуатації, поставляється з функціональним, але при цьому нескладним і легким в розумінні програмним забезпеченням. Під пластиковою оболонкою ховається суцільнометалева конструкція - таке рішення гарантує якісний та стабільний друк. Wanhao Duplicator 10 рекомендований усім, хто хоче познайомитися із захопливим світом 3D-друку і моделювання.
XYZ printing
3D-принтер da Vinci Nano
Для початківців, які шукають компактний, легкий та мобільний 3D-принтер. Створений для того, щоб зробити 3D-друк доступним для кожного. Безпечний і зручний. Зона друку принтера складає 12х12х12 см. Поставляється повністю зібраним, з програмою для автоматичного вирівнювання і з системою автоматичного завантаження нитки, що спрощує настроювання, калібрування і обслуговування принтера.
Змагання проводяться у трьох номінаціях
IoT
Інтернет речей
Це самі пристрої, які вийшли у Мережу і взаємодіють між собою.
Це і спосіб підключення - M2M - тобто машини-до-машини без участі людини.
Це і великі дані, які тепер генерують пристрої.
Smart gadgets
Розумні персональні гаджети
Запрограмовані на виконання однієї або кількох функцій електронні автоматизовані пристрої з елементами штучного інтелекту
Smart City
Проекти для розумного міста
Модернізація та підвищення ефективності усіх сфер життя міста або села
Хто може узяти участь?
Змагання проводяться у віковій категорії:
12 - 17 років
Учасником може бути:
одна особа чи команда (2 - 3 особи)
Тематика
Розумне життя складається з безлічі розумних пристроїв. У рамках змагань учням пропонується модернізувати будь-які існуючі пристрої або розробити свій власний.

«Розумні» пристрої — це запрограмовані на виконання однієї або кількох функцій електронні автоматизовані пристрої з елементами штучного інтелекту, що можуть бути частиною «розумного» будинку, господарства, виробництва, Інтернету речей або персональної інформаційної системи людини.
Етап I. Відбірковий
Онлайн подання портфоліо
Перший раунд
з 16 квітня до 15 липня 2019 року

Другий раунд
з 15 серпня до 30 вересня 2019 року


Оцінювання портфоліо

30 вересня — 15 жовтня 2019 року
Етап II. Практичний
Оголошення фіналістів
16 жовтня 2019 року

Воркшоп
"Майстерня розумних пристроїв" та Конференція "Змагання з моделювання "розумних" пристроїв "STEAM-House": результати І етапу"

8 листопада 2019 року

Презентація Призів змагань, нагородження Учасника, який не потрапив до фіналу, але має найцікавішу ідею щодо 3Д-друку
Етап ІІІ. Фінал
Презентація робочих моделей "розумних" пристроїв
20 грудня 2019 року

Оцінювання презентацій та нагородження переможців та фіналістів у кожній номінації
Критерії оцінювання
1
Актуальність проекту
Цікавість ідеї проекту з точки зору потреб сучасного суспільства
2
Інноваційність і новизна ідеї
Ідея має ознаки корисного винаходу або раціоналізаторського рішення
3
Практичне значення
Можливий реальний позитивний ефект від фактичного втілення проекту у життя: спрощення складних процесів; зменшення небезпек; вивільнення часу людини від рутинних проблем тощо
4
Технічний рівень виконання
Ефективність інженерного та алгоритмічного рішення. Рішення моделі, змальоване на кресленні, має бути продумане у деталях настільки, аби модель налагоджено та надійно працювала
5
Можливість реального втілення моделі у життя
Кількість необхідних компетенцій для впровадження. Складність виробництва: чим легше впровадження – тим вищий бал. Ресурсомісткість ідеї: чим дешевша реалізація моделі – тим вищий бал
6
Відповідність номінації
6.1. Smart gadget - запрограмований на виконання однієї або кількох функцій електронний автоматизований пристрій.

6.2. IoT - мережа автономних розумних пристроїв, об'єднаних між собою за допомогою Інтернету,які здатні збирати, обробляти та обмінюватися між собою даними; та забезпечують віддалене керування.

6.3. Smart City - розумні пристрої, які забезпечують ефективне функціонування міста та/або максимально спрощують організацію побуту мешканців.
Комісія
Комісія оцінює подані Проекти згідно з критеріями та за сумою балів визначає Проекти-фіналісти у кожній номінації
Ігор Старенький
Керівник напрямку роботи
зі сферою освіти
компанії Accord Group
Христина Ковкрак
Проектний менеджер
напрямку освіта
Ініціативи Київ Смарт Сіті
Тетяна Ткаченко
Вчителька інформатики, очільниця ІТ-відділу Новопечерської школи;
експертка громадської спілки «Освіторія»
Антон Дзюба
Голова Правління
Благодійної організації
"Фонд освітніх ініціатив"
Оксана Литвин
Завідувач кафедри
комп'ютерних наук і математики
Київського університету
імені Бориса Грінченка
Андрій Чухлєб
Керівник
навчального центру
"STEAM-train"
Богдан Безпоясний
Методист
КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»
Ірина Василашко
Завідувач
сектору підготовки вчителів STEM-освіти
відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
Віктор Коротуха
Бренд-менеджер
компанії ERC
Ольга Коршунова
Методист вищої категорії
сектору підготовки вчителів STEM-освіти
відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
Володимир Бабкін
Менеджер по роботі з ключовими партнерами
Департаменту проектної дистрибуції
компанії МТІ
Дмитро Рогачов
Менеджер з підтримки продажів
техніки XYZ-printing
компанії ERC
Сергій Голубкін
Засновник та директор
виробничої компанії Vector
Гліб Ступак
Старший викладач кафедри автоматики та телекомунікацій
Донецького національного технічного університету;
Керівник центру підтримки інструкторів академії Cisco
Організатори змагань
Партнери змагань
Медійні партнери
Тренінг про ІоТ
Протягом 3 - 17 травня 2019 року для вчителів як майбутніх керівників Проектів STEAM House відбувся тренінг щодо впровадження в освітній процес технології Інтернет речей "STEAM-проекти: моделювання пристроїв для Інтернету речей (Internet of Things, IoT)"

Це спільний соціальний проект Програми мережних академій Cisco, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», компаній Accord Group та IT-Integrator.
За підтримки: Дніпровської академії неперервної освіти, Миколаївського обласного ІППО, Тернопільського обласного ІППО, навчального центру "STEAM-train".
Мета проекту: реалізація концептуальних засад Нової української школи щодо посилення розвитку освіти наукового спрямування, яка базується на дослідно-орієнтованому навчанні, на поглибленому вивченні профільних предметів та набутті молоддю ключових компетентностей.
Коло питань:
  • основні поняття технології ІоТ
  • актуальність технології ІоТ для освіти
  • особливості створення моделей, які ілюструють ІоТ
  • підготовка учнів до участі у змаганнях з моделювання розумних пристроїв "STEAM-House"
Форма проведення: очний та дистанційний курс.
Кількість слухачів дистанційного курсу – необмежено.
Локації очного курсу:
Миколаїв - 3 травня
Дніпро - 13 травня
Київ - 15 травня
Тернопіль - 17 травня

Дякуємо усім, хто записався! Бажаємо успіхів у проходженні дистанційного курсу Cisco та перемоги у змаганнях!
Контакти Оргкомітету
вул. Митрополита Василя Липківського, 36, к. 206
03035, м. Київ